יום שלישי, 23 בפברואר 2016

בית התיירנים

המקומות החמים ביותר לתיירות תמיד יישארו כאלה, אך במקביל אליהם מתפתחת בשנים האחרונות מגמה מעט שונה של תיירות תרבותית, אותנטית ואישית. 


אנשים רוצים לחוות את המקום בצורה אותנטית, מפי המקומיים, לאכול במקומות בהם אוכלים המקומיים, לישון בבתי האירוח שלהם, להתחבר למקום ולאנשים בו ולא לקבל הצגה תיירותית מלאכותית.

העיר עכו היא אוצר גלום של תרבויות, של היסטוריה ושל דתות והיא מהווה מקום אידיאלי למחפשים תיירות אותנטית שכזו. עכו הוכרזה על ידי האו"ם כאתר מורשת עולמי בשנת 2001, מאז ועד היום עוברת העיר תהליכי פיתוח ארוכים והיא מצמיחה מתוכה יזמים מקומיים ואטרקציות תיירותיות רבות.



בית התיירנים שימש בעבר בית מגורים פרטי, אך לפני מספר שנים עבר שיפוץ שכלל את חשיפת הקירות והריצוף המקוריים של המבנה. באופן מדהים התגלו בבניין שרידים מהתקופה הצלבנית ומהתקופה העות'מאנית המשקפים את ההסטוריה של העיר עכו. בית התיירנים נמצא על ציר כניסה תיירותי ראשי לעיר העתיקה, בסמוך לרחבת המגדלור ומסעדת אורי בורי המפורסמת. בקומה שמעל בית התיירנים דרה משפחה מוסלמית, מעליה כנסיית סנט אנדרוס הנוצרית ובסמוך נמצא גם "בית עבוד", מבנה הקדוש לדת הבהאית. כמו שאמרנו, עיר שופעת דתות ותרבויות. כיום, מששופץ הבניין, הוא משמש כנקודה מרכזית לתיירות עכו ומסייע בשיווק העיר ובמיצוב מעמדה כעיר תיירות.

בית התיירנים מלווה את היזמים בעיר, מסייע בייעוץ והכוונה עסקית, ואפילו מארח כנסים וישיבות. הכל כדי שעכו תהיה עוד יותר אטרקטיבית. המקום גם מציע סיורים מגוונים בעיר עכו, כולל סיורי טעימות בשוק, סיורי תרבויות, דתות ועוד.
כל הסיורים מתמקדים בהיכרות עם תושבי העיר ומעניקים הזדמנות נדירה לתיירות אישית הכוללת שיח רב-תרבותי ומפגש אותנטי עם החיים בעיר. המבנה משמש גם כמרכז מידע עבור תיירים. אם הגעתם לעכו ואתם מחפשים מה לעשות? הכי בטוח להתחיל בבית התיירנים. אחרי שתשתו קפה במקום ותקנחו במאפים מעשה ידיהן של השכנות תוכלו לתכנן לכם את המשך הדרך בעכו- בירת הגליל.


אם בא לכם לחוות ולהכיר עת עכו מקרוב- תמיד מתחילים בבית התיירנים.

טל': 04-9550515 / 0507620050

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה